Blogia
yoyner

AT.THE.FIRST.TIME.WE.MET.FULL.HD.MOVIE.mkv

rqzamovies.com

 

 

 

  1. Igralci: Simone Faucci
  2. Runtime: 28 minut
  3. Italija
  4. direktorji: Emanuela Mascherini

 

Poglejte si to! bil sem presenečen, da je bilo tako dobro in smešno, res užival v vsaki sekundi. Plakalna enota. Dejanje ga telesno boli. Pričakoval sem veliko stiskanja, toda to je nepričakovano najboljša stvar, ki sem jo kdaj videl. To je tako lepa. Upam, da Tessa v filmu ne bo veliko jokala. Prvič, ko sva se spoznala, je moj najljubši spomin. Isso não é simplesmente uma música. To uma obra de arte! . Od prvega srečanja pesmi.

 

 

Prvič, ko smo spoznali cel film. Boooo Želel sem, da bi bil tudi on in Claire srečni konec.

Samo opazil je njegov Moonlight plakat v ozadju ob 1:20 Sneaky

Lady gaga je izredna in bradley Cooper aussi très bon film.

0 comentarios